Încărunţitu-mi-au şoaptele


verbe tarzii casa codin

You see them old trains runnin’
And you watch them disappear…
The Dobbie Brothers
 
Împăienjenitu-mi-s-a dorul de peron în vinclul ferestrei,
Ofelitu-mi-s-a bruma nădejdii rătăcite
printre îmbrăţişări de bun rămas.
Înghesuitu-mi-s-au suspinele-n piept
căutând vinovăţii în ecoul izvorât din timida-mi inimă,
Revărsatu-mi-s-au peste obraji cupe argintii de sare.
Îngălbenitu-mi-s-a între rame apostila ce revendică făptura-ţi,
Răcitu-mi-s-au buzele vărsate peste alte tale buze
ce-n plăpânde taine-mi împărtăşeau frivolităţi fierbinţi.
Dezvelitu-mi-s-a chipu-ţi de eşarfe
ce păgâne-ţi ascundeau surâsul,
Desenatu-ţi-s-au sânii cu incandescente peniţe
înmuiate-n patimi uitate-n colţuri înnegrite  
de umbra storurilor trase pe sub nori.
Supusu-mi-te-au anii la suplicii ruginite
de picături prelinse pe crinolina-ţi purpurie,
Unitu-ni-s-au palmele în căutări de sensuri pertinente,
Muritu-ne-am în două picături de rouă.
Uitatu-ne-am căzuţi în amnezii fragile,
Găsitu-ne-am pe ceruri  vandalizate de stele căzătoare-n anamneze.
 
 
Categorii: Uncategorized | Etichete: , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.